FAQ

Részletes tájékoztató

Mi szükséges a pluszgarancia szolgáltatás megvásárlásához?

Ha pluszgaranciát vásárol, csupán rendelkeznie kell a készülék vásárlásakor kapott dokumentumokkal (számla, jótállási jegy).
Csak abban az esetben tud extra garanciát vásárolni készülékéhez, amennyiben annak megvétele kevesebb mint 11 hónappal ezelőtt történt. Ellenkező esetben a rendszerünk nem engedi a regisztrációt.
A regisztrációhoz a következő adatok szükségesek:

  • A készülék gyártója
  • A készülék modellszáma
  • A készülék fajtája (pl.: notebook, TV, mosógép)
  • A készülék gyártási száma (serial number, S/no.)
  • A vásárlás dátuma
  • A vásárláskor kapott jótállási jegy sorszáma
  • A vásárláskor kapott számla vagy blokk sorszáma
  • A gyártói garancia lejáratának napja

Milyen készülékekre tudja megvásárolni a pluszgarancia szolgáltatást?

A következő készüléktípusokhoz vehető meg a szolgáltatás:

  • Asztali számítógép, Számítógépperiféria
  • Autó Hi-Fi
  • Fényképezőgépek és videokamerák
  • Háztartási gépek
  • Hi-Fi, audió
  • Játékkonzol
  • Mobiltelefonok (áruérték támogatás nélkül)
  • Navigáció
  • Notebookok
  • PDA-k
  • Szatellit/videó/DVD
  • TV
  • Vezetékes telefon, fax és üzenetrögzítő

Hogyan tud fizetni?

Pluszgarancia értékesítési pontjainkon

Milyen szervezet biztosítja a pénzügyi hátterét a szolgáltatásnak?

Az pluszgarancia.hu mögött álló biztosítótársaság az Union Biztosító Zrt. (székhelye 1082 Budapest, Baross u. 1. , cégjegyzékszám: 01-10-041566).

Milyen esetekre vonatkozik a pluszgarancia szolgáltatás?

A szolgáltatás feltételei megegyeznek a vonatkozó rendeletek szerinti kötelező jótállás feltételeivel. Anyag- , ill. gyártási hibára vonatkozik a jótállás.

Hogyan bizonyíthatom kár esetén, hogy valóban rendelkezem pluszgaranciával?

Ehhez a következők szükségesek:

  • A készülék vásárlásakor kapott eredeti számla
  • A készülék vásárlásakor kapott eredeti jótállási jegy
  • A megvásárolt Pluszgarancia szolgáltatás számlája
  • A Pluszgarancia szolgáltatás regisztrációjának kinyomtatott visszaigazolása
  • A készülék maga

Ahhoz, hogy Ön a készülék meghibásodását be tudja jelenteni, nagyon fontos, hogy a következő adatok egyezzenek a mi rendszerünkbe regisztrált adatokkal, ezért kérjük regisztrációnál nagyon figyelmesen töltse ki azokat! Ezek a következők:

  • A készülék gyártója
  • A készülék modellszáma
  • A készülék fajtája (pl.: notebook, TV, mosógép)
  • A készülék gyártási száma (serial number, S/no.)
  • A vásárlás dátuma (megegyezik a számla dátumával)
  • A vásárláskor kapott jótállási jegy sorszáma
  • A vásárláskor kapott számla vagy blokk sorszáma

Mi a teendő, ha megvásároltam a szolgáltatást és a gyári garancia lejárta előtt elromlott a készülékem?

Ebben az esetben nem a pluszgarancia.hu fogja Önt kártalanítani. Forduljon a forgalmazóhoz, illetve az eladó szervhez, ahol a készüléket vásárolta.

Mi a teendő, ha megvásároltam a szolgáltatást és a gyári garancia lejárta után elromlott a készülékem?

Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot szervizközpontunkkal telefonon, vagy e-mailen keresztül. Az azonosításhoz mindenképpen szükség van az eredeti számlára, az eredeti jótállási jegyre, és a pluszgarancia.hu-tól kapott elektronikus számlára.

Fény-Hang Kft.
Budapest
Hegedűs Gyula utca 39.
1136
Tel.: +361 339 09 30

Nyitva tartás: H-Cs: 8-16,30, pénteken: 8-13-ig
E-mail: feny-hang@chello.hu

Mi az eljárás, ha a hibás készülékemet bejelentettem a szervizközpontban?

Az ország teljes területére kiterjedő szervizhálózatunknak köszönhetően Önt a legközelebbi szervizpartnerünkhöz irányítjuk.
10 kg-nál nehezebb, vagy helyhez kötött készülékeknél kiszállást vállalunk.
A javítási folyamatot Ön végigkövetheti interneten keresztül.

Ennek az oldalnak az eredeti elérhetősége: http://pluszgarancia.hu
Kártyás fizetés szolgáltatója - Elfogadott kártyák